fåfängan söker en segertrofé

Historiaveckan kommer suga! Jag hade så otroligt tråkigt igår att det är löjligt! Fyfan.

Igår åkte jag inte hem och dog efter skolan, jag åkte hem till min baby istället :)
Som vanligt så satt han och spelade WoW. Det känns inte riktigt bra. Han är en tönt. Kul. Men han är bäst ändå hah :)

Sitter i köksoffan nu, halvklar och ska gå om 13 minuter. Lunch borde jag ha med mig men det finns inget klart så det får jag skita i för jag har ingen lust att laga mat. KUL!
Har typ inte fått med mig lunch till skolan på en vecka, kul! Åh vad jag gillar att min familj bara gör middag så det räcker till sig själva. Här tänker man inte på mig.

Nu måste jag dricka upp min cola och fortsätta göra mig klar. Två muséum väntar på mig och sen väntar skolan och SEN väntar min säng....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0