Ensammast i Sverige

Sitter hemma hos älskling nu. Ska egentligen plugga...

Försov mig imorse och vaknade typ en kvart innan jag skulle gå. Inte helt okej. Men hann med den tidigare 742an från trånkan så slapp vänta i en halvtimma vilket var väldigt chill. Var på coop typ fem över och kokade lite nudlar (med kycklingsmak ofc) och väntade på att klockan skulle bli tio i så jag kunde gå och hämta ut en kassa och sätta mig och jobba.
Var rätt jobbigt idag, människor gnällde och glömde saker och hade för lite pengar och glömde dra medlemskorten och ville få bonus ändå.
Slutade klockan fem och räknade kassan och tog sen 742an till trånkan igen. Köpte en bulle och mötte André's lillebror i centrum, han skulle också hem. Så nu sitter han och hans kompis nere i vardagsrummet och geekar PS. Kul.
Älskling är just nu på Huset i Huddinge för Spinoff finalen och blir av med hjärnceller...

Jag borde skriva en filmanalys men har verkligen ingen lust, sängen ser så varm och skön ut och jag är så trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0