det suger att vara sjuk

Hej vad händer idag?
Varför går statistiken upp i taket för?
Haha. Är det så kul att läsa om när jag ligger i min säng och snorar och hostar?

Nej det suger verkligen att vara sjuk. Det enda jag vill är att min älskling ska komma hit men han är så dum hela tiden.
Jag har tröttnat på Grey's Anatomy lite, vill se Vampire Diaries eller Gossip Girl eller något bra. Men neeeejdå.

Imorgon ska jag och Lollo åka och köpa present till våran gullelillebror som fyller 5 på fredag den 13e. Om jag orkar. Som det är nu så blir jag helt snurrig bara av att gå till datorn. Det är typ 4 steg från sängen. Jag behöver duscha men jag skulle däcka i badkaret. Och jag behöver äta men jag är verkligen inte hungrig.

Aja, ska lägga mig i sängen nu och kolla mer GA, även fast jag tröttnat lite, har ju redan sett de här avsnitten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0