soliga tisdag

Hemma just nu, slutade tidigt idag 13:50. Härligt! Just nu hindrar jag impulsen från att gå och lägga mig i sängen och läsa ut Vad min flickvän inte vet och sedan sova bort hela kvällen. Men det vill jag inte göra. För idag är det den 20e och ikväll ska jag och älskling på bio! Och han tror seriöst att jag inte vet vilken film vi ska se... ;) Hahah, han är för braaa :D som att jag inte tar reda på det innan ;) Fast nu blir det lite pinsamt om det inte är den jag tror det är. Men jag gissar på Remember Me, skriver imorgon igen om jag hade rätt eller inte, kommer inte vilja sitta vid datorn när vi kommer hem sen ikväll. Ska tillochmed sminka mig lite snart, haha :D Funderar på att platta håret också, vill ju vara fin :)
BTW så ska jag rakpermanenta mitt hår i samband med att jag klipper mig så jag slipper mina lockar. Visst ibland blir det Hollywood snyggt men fan inte ofta asså. Det är mer när det är kortare och inte så slitet. Då blev det korkskruvar överallt, det var snyggt. Men det är fult nu så det måste fixas!

Iallafall, ska nog läsa ut Vad min flickvän inte vet nu, och sedan läsa om den och Vad mina vänner inte vet. För dom är såå jääävla bra!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0