monday

Jag tänkte lägga upp en bild på min fina bunt med 500lappar men bilden har poffat. Det är 9 st iaf. Ni kan ju själva räkna ut hur mycket det blir ;)

IAF. Imorgon är det den tjugonde och ni borde alla veta vad det innebär! 10 månader med min baby! WOHO! Vi ska på bio och äta ute för min älskling är gullig :) Han betalar också, vilket jag faktiskt inte riktigt gillar men jag betalar nästa grej... Vilket han inte vet än men antagligen får reda på nu. Puss älskling!

Annars så händer det inte så mycket, tvättar just nu alla mina skitiga kläder, asjobbigt att bära uppför hela backen.

 

Sen när jag är klar så borde jag göra klart min uppsats men asså... Jag orkar inte! Har bara diskussionsdelen kvar och det finns inget att diskutera! VAFAN! Ska fråga Per imorgon...


Kommentarer
Postat av: Leyla

hahha

gillar bilden :D

2010-04-20 @ 09:36:43
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0