just gimme the light

Känner redan nu att jag INTE orkar med morgondagen.
Nationellt prov, som visserligen är eaaaasy men ändå. Ansträngande att skriva så mycket!
Sen ska jag ha seminarie på en uppgift jag inte ens är klar med än.
Sen lunch. Mer samhälle och sedan idrott - Brännboll och sedan jogg. KILL ME NOW PLEASE.

Jag vill bara ligga i sängen med min älskling. och ligga och svettas. och dra mina fingrar över hans rygg. och pussa hans hals. och gräva in näsan i hans hår och lukta. och dra med fingrarna över hans vackra kropp. och slicka honom på bröstet och säga "allt man slickar på äger man". och äta upp honom för han ser så.god.ut.
min älskling är världens bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0