ingen rubrik

Min otroligt bra-iga ansiktstvätt!

 

Annars så har jag varit i skolan idag och sen åkt och jobbat. Orkar inte skriva så mycket, ska snart lägga mig i min sköna stora säng! :D
Däremot så hatar jag att sova utan min älskling så det är ganska svårt att somna. Och inatt så vaknade jag av en mardröm och så var det ingen där som kunde hålla om mig, det sög  :(   så jag låg vaken ett bra tag och var rädd, det sög ännu mer.
Jag är väldigt lättskrämd av mig och blir rädd av minsta lilla grej. Speciellt tjejen som förföljde mig i mardrömmar i en veckas tid... Fortfarande asrädd!

 

Aja, nu torkar mina ögon och då blir linserna torra och då blir det jobbigt att se så nu ska jag gå och borsta tänderna och ta ut linserna. Orkar verkligen inte tvätta ansiktet nu... får göra extra mycket imorgon! Ska även jobba imorgon, 17-21.30. Dubbel lön eftersom det är röd dag... :D  Så runt sjuhundra i lön bara för imorgon. Inte illa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0