IGÅR

Jag kom hem runt tjugo i tolv igår och gick och lade mig direkt. Helt otroligt slut.
Nationellt prov i Engelska - Varför i helvete skulle jag vilja spendera ett år i Edinburgh? Idiotiskt!
Sen var det matematik på schemat och gud vad jag hatar min mattelärare! Helt otroligt vad irriterande en människa kan vara!
Det var iaf inget seminarie men det är imorgon istället och jag har inte ens gjort klart uppgiften.
Sen lunch - två risifrutti -må illa- och sen idrott. Först jogg (sitta i skogen i 20 minuter) och sedan brännboll och jag briljerade. Helt grym var jag.
Sen åkte jag hem till älskling och duschade och myste. Sen framemot kvällen fick jag så jävla ont i käken så jag blev så jävla arg på allt och alla (bara min älskling) for no reason at all.. Stackars min älskling som fick stå ut med mig igår, förlåt bebis! Så jag drog av mig alla kläderna och sov i någon timme. Sen säger älskling att jag får skjuts hem, fett najs tänker jag. Så jag klär på mig och så. Sen får jag skjuts till centrum. Det tog en timma från och med att jag var i centrum tills att jag var hemma. Schyst. Sånt gillar vi verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0