i know how to fly

We were never meant to be baby we just happened.



Vi hade engelska idag och jag fick en gullig komplimang som jag faktiskt rodnade lite av, helt löjligt men ändå.

Vi gick igenom gamla NP texter på engelska och skulle betygsätta dessa. Individuellt då. Så var det bara jag som hade satt G på en text som bara var värd G enligt mig - även enligt skolverket då den bara fick G.
Sen säger min lärare att det bara var jag som hade satt rätt.
"Men hon är ju grym på engelska!"

Jag visste redan att jag är grym(!) men blev ändå glad!

Gullig bild på mina katastrofala tänder innan jag fick tandställning. Jag skulle lägga upp en bild men tandställning passar inte på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0