helgen + musik

Härlig helg!

Efter rockville i fredags så drog jag och älskling till kärringbadet (i trånkan) för att umgås lite med kalle och hampus och några åttor (nu nior) från trånkanskolan. Det var lite sådär. Vi drog efter en kvart och åkte till Maritime och köpte lite choklad till mig :) Gullebullen betalade såklart ;)

I lördags så drog jag till the hood Hallonbergen för att umgås med min söta bästis Leyla. Vi köpte rakhyvlar och umgicks lite hemma hos henne, sen drog vi till donken i Rissne och åt oss feta. Sen fick jag en T-shirt och snodde två böcker av henne som jag ska börja läsa nu så fort jag går och lägger mig.

Efter det så åkte jag först hem för smarta jag glömde lägga ner tandborsten i addes väska (han tog med min väska hem till honom igen) och begav mig till nästa förort. Trevlig med FF dock med två p95:or i huset, de hade bajstävling och båda två satt med handen innanför byxorna (och säkert kalsongerna också)... No need to say more....!

Mysig kväll helt enkelt.
Idag så var det kalas hos min älskling så hela hans släkt var där och åt tårta och så, men jag var ju tvungen att jobba så jag var tvungen att dra runt tre. Men men...
Jobbet var helt okej, inte så stressigt idag :)

Det trevligaste på dagen (sen jag åkte från älskling) var att på vägen hem så matchade bussarna perfekt i Norra Sköndal. Bussen hem var typ 50m framför bussen jag satt på så det var bara att springa fram och gå på. ASNAJS!
But all good things come to and end. Fick en hundtjej bredvid mig och två hundar framför mig så jag satt och nös och snorade hela vägen hem. Kliade i ögonen gjorde jag också. Sen börjar de två personerna bakom mig skrika i sina jävla mobiler. En på spanska och en på en serbisk brytning. De serbiska orden som flög då&då var inte så fina! Så jag tryckte in hörlurarna och drog på högsta volym med RMK!

MADE MY DAY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0