crosses all over the boulevard

Jag är fortfarande inte klar med läxan men får göra den senare idag, typ på lunchen eller något. Om jag hinner dvs. Ska till tandläkaren 12.00 för att sätta in små gummiringar runt en tand på varje sida, för att sedan fästet för tandställningen ska få plats. Det här kommer göra asont!

Vaknade upp bredvid min älskling imorse, låg kvar i typ en timma innan jag tvingade in mig i duschen. Sedan myste vi lite mer och sedan skulle han duscha. Sen hade vi bråttom haha. Men jag kom i tid till skolan men stackars älskling får höra att hans lektion är inställd så han har rast tills typ ett nånting tror jag... Stackars min bebis.

Var ju även och solade igår med min syster, det var askönt och kände verkligen hur det brände i ryggen. Så otroligt bra "sol"rör på solarieakuten vid eskilskyrkan i Haninge. Så nu har jag en fin liten bikinirand som ska bättras på snart!
Just nu är min syster och klipper sig och kollar om Rosanna har tid att klippa mig senare idag, hoppas verkligen att hon har det! Har ju inte klippt mig på ungefär ett år... Illa illa illa...!

Aja, ska typ kolla lite mer facebook och lite mer bloggar nu. Skriver säkert mer sen när jag är hemma igen. :)
Och jag har på mig en fin klänning idag, det känns jävligt bra!

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0