crazy

Hemma just nu, ska åka till min älskling senare, tänkte bara berätta om vad som har hänt sen sist jag skrev ett ordentligt inlägg.

I torsdags (igår) så åkte jag först till jobbet för att kolla mina tider, trodde Emma inte kunde läsa när hon skrev att jag inte skulle jobba igen förrän den 4e maj. Men så är det. Bara att gilla läget. I maj ska jag jobba arslet av mig. Ska ju både köpa moppe - ja jag vet att jag fyller 17 iår och att det är fett onödigt. Men jag orkar inte åka buss&tåg i en timma för att komma till min älskling när det tar 15 minuter med en moppe. Det känns lite bättre. Det här med bensinen som är så dyr. Men det är lugnt, har ju pengar ;) - och i sommar så är det London med Leyla så det behöver jag också pengar till... En jobbig sak. Jag får lön den 15 varje månad och den 20ejuni är det 1 helt år med min älskling. Så vi måste åka efter den 15e och vara hemma innan den 20e!
Det känns bra...

Efter att jag varit på jobbet (och blivit chockad över att det var PRAOelever där, haha.) Så åkte jag hem till Leyla och köpte med mig B&J Phish Food till henne. Så satt vi och pratade massor och såg på film och tv. Fina du. Wish I could take the pain away...


Efteråt så åkte jag tågvägen hem (istället för gullmarsvägen) och i trångsund så hoppade min älskling på för att komma och sova hos mig (äntligen på en vardag!) och mysa mycket. Vilket vi gjorde. Jag ville inte ens gå ur sängen för att gå och borsta tänderna. Så mysigt var det. Runt halv ett somnade vi äntligen efter att ha myst och pratat i någon timma.

Imorse var det pain. Först gick han upp runt kvart i åtta(?) och duschade och kom sedan tillbaka och sa "haha älskling jag börjar 12:40 idag, kom på det i duschen." Jag börjar tolv. Så då hade han väckt oss innan åtta när vi hade kunnat gå upp typ halv elva. Så vi somnade om och så gick jag in i duschen runt kvart över tio. Vi gick ner och åt frukost, klädde på oss och pussades mycket mer.

Sen var det bara att möta solskenet och bege oss till våra skolor.
Skola i två timmar. Det kändes väldigt värdelöst. Helt otroligt värdelös. Skoldagen slutade med att jag hade två kukar ritade på vänsterarmen och på högerarmen stog det "AIK är bäst" och "penis". Detta försvann väldigt fort.

Kom hem och hittade min syster i min säng. Stackars... Hon är bakis! ;D
men jag är snäll och lade fram 1150 kr som jag var skyldig henne, tror hon blev lite gladare då :)
Nu har jag 3120 och massa mynt kvar av min lön. Känns lite sådär... Jag vill ha mer!

Aja, ska göra något annat nu haha.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Leyla

åååh vad glad jag blev att han sov hos dig! GO ADDE!:D:D

sötis som kom hit. Du är rätt bäst!

be mig peeengar, vill med.

2010-04-23 @ 17:41:07
URL: http://leylahjeren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0