come away with innocence

Öppnade min lönespecifikation nyss och woho! 4590:- i lön! Efter skatt dvs ;)
Otroligt bra, trodde jag skulle få mycket mindre än så innan skatten så det är bra, väldigt bra! Ringde även nyss till Skandiabankens Kundtjänst för att få hem papper så jag kan skaffa kort också! Sen är det make that money then SPEND THAT MONEY!

Och åh vad jag måste plugga men det är så jävla tråkigt. Och vetandet att jag har osedda Vampire Diaries avsnitt på min dator och en otroligt skön säng gör inte saken bättre! :( Men jag ska måste försöka skriva ner lite mer, jag kommer behöva sitta hela helgen med det här och min lärare kommer dampa för då måste jag skjuta upp provet jag ska göra på måndag till ännu en vecka framåt. Fan i helvete! Jag måste lära mig att göra saker i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0