baby <3

What up daawgs?
Sitter i skolan just nu och ska egentligen skriva en argumenterande text. Men inte fan orkar jag, har knappt sovit inatt...!

Haha, väntar ni på att jag ska berätta om igår eller? ;)
Well here it comes!

Vi såg på Remember Me som jag trodde, bara för att min bebis är bäst. Den var asbra men jag grät i slutet så då skrattade älskling lite åt mig. Sen skrattade han åt paret bredvid oss där killen grät men inte tjejen. Han tyckte det var kul, jag tyckte han var gullig. Iaf. Vi pussades massa och missade lite av filmen men ingen som klagade iaf ;)

Sen åkte vi hem och så, sen väl hemma så myste vi och låg och pratade till typ ett-två nånting innan vi (han) bestämde att vi skulle försöka sova. Jag älskar dig bebis!
Och imorse var det helt omöjligt att gå ur sängen men vi lyckades. Usch. Jag vill ligga kvar och sova i några timmar till!

Aja orkar inte skriva mer, ska läsa lite bloggar nu. Haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0