16:34

Det är så sweeeeeet när alla människor betalar med 500lappar. Vad händer liksom? jo det är så att man börjar med massa växel i kassan, efter tio minuter måste man ringa efter mer. Typ. Asjobbigt. Så freakin' jobbigt! Skaffa mer växel människor!

Annars var det ganska skönt att jobba, tills en stor kundvagn fylld med varor plus två korgar kommer in med varor som ska ut i butiken igen. Get busy...! Det tog ett tag, och att jag inte hittar där inne hjälper inte till hahaha!
Sen runt två kommer jag på att jag ännu inte har fått min 15min rast så då stänger jag och hinner knappt in i personalrummet innan ; "Kan vi få Rebecca till kassan? Rebecca till kassan tack!"
LOVELY. Verkligen...!

Nu ska jag spela lite CS och sen kolla på Gossip girl, jätteintressant just nu!
Och ikväll runt 21-22 är min älskling hemma igen så funderar på att dra dit mitt feta arsle, har saknat min älskling otroligt mycket!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0