08:08

uuuuuuuuuuuuuh. Jag är vaken alldeles för tidigt. Jag har gått upp tidigt varje dag på lovet nu, inte alls najs! Men imorgon så kan jag kanske sova ut. Beror på lite...
Idag kommer min älskling heeem! :D  Äntligen! Har inte träffat mitt hjärta på en vecka :(
Så får se när han kommer hem och ifall jag orkar åka till honom, annars kommer han hit imorgon då vi ska äta påskmiddag med hela släkten. Ja jag vet att påskafton var igår men aa... Olofsson är annorlunda.
Väntar just nu på att Angelica ska gå upp, vi ska åka om senast 25 minuter. Hon börjar nio, jag tio. Det roliga är att om jag skulle åkt själv så skulle jag behövt gå 20 minuter senare bara, då känns det lite mer värt att kunna ta bilen men vara där en timma tidigare :p

Ska köpa mig lite gott nybakad bröd och kanske ett wienerbröd, jag är fet, och typ lite mer. Framför mig ligger just nu 300 som jag ska spara tills gibbet på onsdag, måste köpa ett busskort också -.-  Fan jag har inga pengar! Och min lön är ett skämt, knappt fyra tusen innan skatt. Hemskt!
Ska väcka Angelica igen nu.

Ska även träffa Jess efter jobbet, wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0