what i've done.

Jag vet vilket spel du spelar, du tror du vinner men jag är tio steg före dig.


Vet inte riktigt varför jag inte skrivit, har inte orkat antar jag. Igår var jag i skolan, bild, till tio i elva sen slutade jag för dagen. Så jag, Johan och Chris gick hem till Johan för att se klart på Blood Diamond som jag, henke, jess och johan började kolla på i lördags. Filmen var asbra. Ni som inte sett den borde verkligen göra det!
Iallafall, tillbaka till ämnet. Efter filmen gick vi upp till skolan, mest för att vakna till och inte somna, och dom spelade lite fotboll med några från 9A.
Sen gick vi tillbaka till Johan och såg på American Pie - Naked Mile för typ 1000nde gången, den äger!
Eller vi hann inte se klart på hela filmen för halv fem skulle vi ta bussen till farsta för att ha fucking vernissage för husen vi gjort. GRR!
Vi stack efter en timma eller så och skyllde på träningar men stack hem till Johan ännu en gång för att se klart på filmen.
Sen drog jag och Johan till Rockville och Chris på träning.
Johan hade rep så jag var med mojja och malin och nån mer. Sen runt åtta åkte jag hem för att äta lite, hade ätit 7 köttbullar, en halv Ben&Jerrys och en glass för 10 från donken så jag var ganska hungrig, men sen åt jag ändå ingen middag.
Why waste food?

Idag. Var i skolan, tråkiga lektioner.
Fast vi blev svensk historia. Idag hade vi Sveriges första Nationella Prov i NO. Coolt va?
Det sög, jag var asdålig, hoppade över fyra eller fem uppgifter och chansade på ganska många av dom andra. Det var tio uppgifter samt en Labbplanering man skulle skriva, men som jag inte kunde så jag gjorde inte den.
Efter den så stannade vi kvar och spelade lite fotboll, i en timma eller så, Jag, Mojja, Putte, Johan och Chris.
Var hemma runt sex, just in time for dinner. Perfa tajming eller vadå?

Där har ni vad jag gjort under tiden jag inte skrivit. I söndags gjorde jag inget särskilt.


Rebecca

Kommentarer
Postat av: JiiihawN^

Det är fan fotboll som gäller :D

och Ben & Jerry's :D och american pie, och blood diamond,och glass med topping på donken :D och 7 kötbullar :D

2009-05-12 @ 22:49:27
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 23:01:03
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0