når toppen på botten av en sjuttis

Jag vill låsa in dig och bara glömma allt.


Valborg var rätt lyckat, vet inte riktigt, hade hoppats att det skulle bli bättre men det var bra.
Vi var i Trångsund runt halv tio och brasan var bara en glödande hög, henke, putte och adde var i centrum, vi var ditchade men sen kom dom till brasan, så då drog vi därifrån till ett dagis och bara hängde och drack.
Så där var vi till typ halv två eller något sånt då vi fick dra, lyfta och släpa varandra till Patrics cykelrum för att värma oss lite. Var hemma runt tre efter att ha somnat på bussen och råkat åka till skomakarvägen istället för djurgårdsvägen, men det är typ två minuter extra att gå så det spelade ingen roll.

I fredags, hmm. Var med Jessica och Mojja iaf, kommer inte ihåg vad vi gjorde. Jo, vi var i haninge C för att mojja skulle köpa en digitalkamera, sen käkade dom på donken, jag var inte hungrig. Sen var jag hemma och hon hemma () kommer inte ihåg fram tills dess) men hon ringde mig iaf och frågade om jag orkade följa med henne till donken vid öb för att hon skulle käka, självklart orkade jag det. Svinkallt var det iaf. Sen runt elva var vi hemma hos Jessica. Vi började kolla på Asterix och Obelix.
Jessica sa att hon hade satt sitt mobilalarm på tolv så det var lugnt att somna så vi gjorde det, sen vaknar jag 2:11 av " WHOOPELLE! Klockan är ju fan tio över två!" Så då gick vi upp och körde hem mig, haha.

Idag har vi inte gjort så mycket, jag och Jess var i haninge c för att jag skulle köpa skor, köpte vita tygskor, som resten av stockholms befolkning. Så köpte jag även ett par trosor som är galet snygga samt två par steps. För 340 kronor allt tillsammans, that's cheap. Ajuste, en glass på donken inräknat i priset.
Sen åkte vi hem till mig, hon åkte hem sedan för att käka samtidigt som jag käkade. Sen ringde hon igen och frågade om jag ville följa med henne och Mojja till Beatebergsskolan / rampen. Dum fråga, såklag jag ville. Så vi kom dit och Jessica skulle hem till mamma först för att hämta kläder, jag och Mojja åkte till rampen sålänge och kollade in pojkarna. Det var två killar på inlines som var bra, tre ungar på cyklar och två killar på bräda, dom var inte så bra. Jag är bättre.
Sen drog dom och då började vi åka, jag lärde mig att om man börjer på knäna när man åker uppför en liten ramp så får man bättre balans och fart. Den du!
Däremot så lyckades jag ramla när jag knappt rullade, tänkte inte på att jag stog still och började kolla på stjärnorna. Så jag föll hårt och slog i knät och armbågen men slog inte upp något, har bara blåmärken. Awesome!
Nu var det en jävla massa text här, antar att ingen orkade läsa allt.
Nu ska jag fortsätta läsa Twilight, har bara 129 sidor kvar, det är hemskt! En sak däremot, kommer det komma en femte Twilight bok?

Nu vet inte riktigt vad jag ska göra, ska läsa twilight och kanske kolla lite Buffy och sedan ska jag sova.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0