pluggande suger!

Sitter just nu och skriver en argumenterande essä om droger - ska det legaliseras eller inte?
Det är svårt som f-n att komma på fördelar med droger. GRRR!
Men har kommit på sju stycken och det är väldigt många tycker jag för nånting så dåligt som droger.
Imorgon ska det vara klart och inlämnat - två till fyra sidor dataskrivet 12 punkter. Oh gosh. Har skrivit en sida och några rader med 12punkt men ändå, är typ klar. Att jag är inne på blogg, facebook och bilddagboken samtidigt som jag försöker göra detta är inte särskilt smart. Msn är uppe också.
Jag är inte bra på att plugga, jag klarar inte av att sitta still länge och göra samma sak. Tur att mamma har bakat bullar så jag har en ursäkta för att springa runt lite. Upp och ner för trappan för att bli av med pirret i benen. Grrr!

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Nadine

Plugg kan vara riktigt segt. :) Hoppas det blir bra iaf!

2009-05-07 @ 21:26:03
URL: http://nadine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0