paintball!

Paintball idag. Det ägde men f-n vad varmt det var! Hade ett långt linne på mig men som ett vanligt linne så det var helt knöligt. När jag i första pausen kollade så var det svettränder. När allt var klart så var hela linnet blött. Vi tjejer hade ju västar på oss för att skydda brösten så det blev asvarmt under. Blev skjuten i ryggen av mitt egna lag. Mojja. Fast den sprängdes inte på mig, den kom från en wierd vinkel. Sen fick jag några random skott på armarna och händerna men som knappt kändes. Sen när jag springer för skydd så får jag HEADSHOT på vänstra sidan, typ 7 cm från örat. Återigen från mitt egna lag, från Jessica. Hon skyller på mig och att jag sprang ivägen och då har vi två fel.
1. Jag sprang hukad, alltså så pepprar hon i knähöjd mot ett plank som ingen sitter framför eller bakom.
2. Om man ser en på sitt egna lag som kommer springades så slutar man skjuta.
Svårare än så är det inte.
Självklart grinade jag lite, min smärttröskel är väldigt låg samt att det var fan i huvudet, högst tio meter ifrån med en kulhastighet på 120km/h, fast jag körde omgången efter, fick tillochmed extra skott för det, "klarar man ett hs från så nära och från sitt egna lag och fortsätter köra så är man värd extra. Och så är du ju tjej som gjorde det." Fick 50% mer är dom andra. HAHA!

Efteråt så grillade vi, eller några hade matsäck med sig och sen åkte vi hem, vi satt fyra stycken i knät på varandra. Jag satt näst underst och mojja underst, stackarn. Tillbaka till skolan men mojja eftersom hon skulle hämta sina väskor, hon flyttar till sin mamma här i haninge idag. Perfect!
Nu ska jag gå och duscha, sen till Rockville i trånkan, vi kanske ses där?

Bilder kommer men dom är på mojjas kamera så det kanske dröjer några dagar.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0