i'm somewhere in between

Ingen updatering, jag vet men har inte orkat.
Har varit i skolan, igår grillade vi, jag, jessi, mojja, eppu och putte, riktigt härligt.
Idag fyllde Christian 20 så träffade familjen Hjorter och deras släkt och så. Det var kul att träffa dom igen, länge sen sist.
Imorgon är det grönan som gäller. Nått event med mammas jobb eller så så det är rabatt så aa... Jessica följer med mig iaf, så det ska bli kul hoppas jag, så trött på grönan, bara massa fjortisar där som förstör hela känslan och så börjar man bli trött på alla saker, hår åkt så mycket så det pirrar liksom inte i magen längre. Aja, vi kanske syns där?
Nu ska jag lugna ner mig lite, är helt hyper. Käkar choklad så ska nog kolla på en film eller så.
I am so over you

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0