idk

Var inte i skolan idag, var helt täppt imorse och halsen gjorde ont som f-n. Men nu mår jag asbra efter en hel dag i sängen med Buffy och Sophie Kinsella - Mina hemligheter. Den boken äger, helt seriöst! Redan läst mer än halva.

Just nu kollar jag på Grey's Anatomy, har redan sett avsnittet men ändå, har inget bättre för mig.

"You say you're dark and twisty
It's not a flaw
it's a strength
it makes you who you are
."

Nu ska jag gå och duscha och sedan sova, imorgon är det orientering men ska gå VG-banan bara, ska inte försöka mig på MVG-banan igen.
Men först måste jag gå och möta Mojja och få tillbaka mitt busskort som hon tog med från Emelie.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: anna

aww tack :DD

2009-05-07 @ 00:29:54
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0