glory glory man united!

Förlåt för att jag inte har skrivit men har inte orkat och så har mitt internet inte velat leka med mig.
Var och handlade skor idag, vita, samt en bh och trosor. Nu behöver jag bara ett till par skor till middagen sen är jag klar. Lite smycken behövs däremot...

Barca - Man Utd 1-0 än så länge. INTE OKEJ!  Barca gjorde mål efter nio minuter, första anfallet. Shame on you man utd! You can do so much better!

Halvtid om två minuter, kanske förlängning. Mitt hjärta klarar inte av mer, så många missade chanser. Helt löjligt!
Har inte mycket mer att skriva, har tagit tillbaka min dator iaf, några dagar sen, underbart. Oooooch nu var det nästan mål igen, mitt hjärta hoppar över ett slag för varje gång. Verkligen inte bra.

Ska fokusera lite mer på matchen nu, skriver mer någon gång när jag orkar lite mer.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0