do you think the same?

Blev så j-vla arg på tunnelbanan hem från Kista idag, hata rasister!
I Hallonbergen gick det på en tant runt 60 år som satte sig mitt emot mig och vid näckrosen går det på tre vita killar runt 20-25 år som sätter sig på två sätena på andra sidan gången och den sista bredvid mig, i solna går deras svarta kompis på och sätter sig bredvid tanten som då kollar på honom men stora ögon och sedan trycker sig mot fönstret samtidigt som hon håller i väskan för kung och fosterland. Helt seriöst? Ville bara smälla till henne, (först och främst, orka vara rasse? Sen, såg hon inte hur snygg han va eller?!) han reagerade som tur var inte men han kompis som satt bredvid mig gjorde det och frågade henne vad hon ville, hon ställde sig upp och rusade till andra änden av vagnen.
1. Som sagt, orka vara rasse.
2. Stå isåfall för dina åsikter!

Det var allt för mig, nu ska jag sova, min lillebror kommer komma in runt nio-tio och väcka mig. Grr! Tur att han är söt iallafall.



Rebecca

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fega tantskrälle!

2009-05-21 @ 11:13:53
URL: http://emiliahaglund.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag håller med!

2009-05-23 @ 01:14:50
URL: http://bbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0