Anger blackout!

I'm a freakin' genius and don't try to say different!
Tar idioten till mammas pojkvän min dator och låser in den i garaget så tar jag deras dator, tevekontroll och kaffefilter (tre saker dom inte kan leva utan, tänkte ta hemtelen också men... Ännu mer för varje dag den inte står här i mitt rum. Jag driver inte.
En kort historia till varför den är borta.
1. Mamma sa åt mig att ta upp mina saker som låg i bokhyllan.
2. Jag knuffade bort min lillebrors bil med foten och råkade välta en glas med cola han hade ställt på golvet.
3. Thomas skriker på mig och jag ber honom hålla käften för hans röst skär sig i mina öron och jag har inte bett honom prata.
4. Han puttar in min i matsalsbordet så jag först slår i svanken sen dunkar huvudet i lampan (som är gjord av typ 10 kg stål och glas, jävligt ont att slå i den)
5. Jag slår honom i solar plexus med knytnäven och typ fem gånger till på revbenen/magen.
6. Han försöker slå tillbaka men grym som jag är undviker jag.
7. Jag går och duschar för att lugna ner mig innan jag sticker kniven genom hans hals.
8. Under tiden tar han min dator och låser in den i garaget.

Vi bor i radhus i Vendelsö (djurgårdsvägen för er som bor här) och har en garagelänga, vi bor mitt emot slutet på första och vårat garage är i slutet av tredje längan, kanske 50-80 garage bort.

Ta mig inte för ett freak men om ni har levt som jag gjort i dom senaste typ tio åren så skulle ni förstå vilket helvete jag lever i. Inte undra på att jag är psykiskt störd och aldrig äter när jag väl är hemma för jag står inte ut med det här helvetet, vill bara bort från allting! Har seriöst tänkt tanken tusen gånger att köra en kniv genom halsen eller hoppa från bron ner på gudöbroleden som är typ 1 min gång från mig.
Så desperat är jag att slippa det här.

Förlåt för psykinlägget men jag orkar inte ha det inom mig, försöker bara komma ihåg att det finns dom som har det värre än mig... Suck, kan inte alla as i världen bara dö?!

Nu ska jag loda vidare på min systers dator sen ska jag sova.

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Leyla

Bra att du står upp becca!

om de blir jobbigt så kan du alltid komma hit och sova, spelar ingen roll vad klockan är !!

2009-05-23 @ 09:42:47
URL: http://luxy.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag älskar dig syster <3

2009-05-25 @ 02:03:33
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0