you're everywhere to me

Tjosan.
Idag var jag med Jessica, min syster och mange väckte henne när dom kom hem och då kom hon på att hon skulle sova hemma enligt sin pappa så hon gick hem, mitt i natten. Blev lite rädd när jag vaknade och hon inte var där men sen såg jag hennes sms och så ringde hon mig. Hemma hos henne blev vi sugna på nånting gott så vi tog bussen till Ica Maxi här i haninge och köpte varsin fruktsallad och så köpte hon bilar. Blev lite sur, jag köpte en sommarsallad - melon, jordgubb och blåbär, fick två jordgubbshalvor, typ 6 blåbär och lika många melonbitar, riktigt snålt för 25 kronor, kladdig om fingrarna vart jag också eftersom gaffeln var kladdig, skitsak. Blev inte glad då asså. Oj, det där lät bitchigt menmen.
Imorgon ska jag träffa min bästavän, det var ett tag sen sist nu, vi ska mötas i centralen runt ett och käka lunch och så, ska få tillbaka mina byxor också, har saknat dom, hoppas bara jag inte blivit för tjock för dom, då blir jag ledsen.

Just nu sitter jag här med musik och läser en blogg om en tjej som är lika gammal som jag - 15, född 93 - och gravid med tvillingar. Ska följa henne till hon slutar blogga. Här är hennes blogg. Hon är ball. Jag vill också ha barn, eller inte just nu men om några år iallafall, ska bygga upp en ekonomi och vara helt klar med skola och så, då ska jag ha barn och den ungen ska ha allt, den ungen ska inte ha min barndom. Det ska jag göra mitt bästa för.

Aja, nu ska jag kolla när min syster spelar Crash Team Racing och se på när hon förlorar och hjälpa henne.
Skriver kanske mer ikväll annars blir det mer imorgon.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: L

jag äger din kossa :)

2009-03-22 @ 01:19:59
URL: http://pipp1.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha, nej, då hade ju inte jag behövt klara det åt dig ;)

2009-03-22 @ 11:49:47
URL: http://bbec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0