your arms around me tight, everything it feels so right, unbreakable.

Idag började dagen väldigt dåligt. Orkade inte gå ur sängen, var så j-vla trött och det var svinkallt i mitt rum - hade glömt stänga fönstret. Men jag kämpade mig upp och stressade järnet för att hinna med bussen, när jag hade gått av tåget i Trångsund så mötte jag två stycken i min klass som jag gick upp med, käkade frukost - mannagrynsgröt och en macka samt en kopp oboy och ett halvt glas äppeljuice, sen var det NO och brobygge men glasspinnarna tog slut så jag och Becka hade inget att göra den sista halvtimmen av lektionen. Sen var det engelska så jag, Lovve och Jessica gick ner till fiket och köpte bullar och Trocadero och arbetade med våra frågeställningar, vi ska göra klart det nu under helgen, när jag nu ska få tid till det.
Sen var det livkunskap men jag och Jessica åt lunch istället eftersom jag skulle på intagningsprov på Kungsholmens Gymnasium för IB-programmet. Det var två texter med frågor till samt en tredje som man skulle skriva en text om, man hade två timmar på sig och jag blev klar efter en, hoppas bara jag klarar mig, det var lite knepiga frågor. Men det blir säkert bra.

Ikväll ska jag vara med Jessica, vet inte vad vi ska göra, kanske åker till trånkan eller bara hänger som dom tuggare vi är, haha! Imorgon ska jag kanske vara med J, det beror på, måste tvätta också och på söndag ska jag vara med Leyla, det är min helg det. Jessica ska även ta ut sin moppe den här veckan eftersom det är nästan varmt ute nu, eller ja, hon tar ut den om hon får för sin pappa det vill säga.

Har inte mycket mer att säga, skriver senare idag eller imorgon.

Rebecca

Kommentarer
Postat av: Vanessa

sv; jo min dag har varit bra =)

kram

2009-03-21 @ 23:41:05
URL: http://wordsbyvanessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0