I dont care what you say to me

"Vill bara krypa ihop hos dig och försvinna från världen."

Inte hänt mycket idag, var i skolan, hämtade min lillebror från dagis, träffade J, Ellie och K. Vi kollade på film och gjorde pizza. Jag har ätit pizza alldeles för ofta. Måndag, onsdag, fredag och söndag förra veckan samt igår och idag. Fast jag tränade här hemma igår, typ 1000 situps och minst 200 armhävningar. Det kändes bra så jag gjorde ännu mer idag. Sen gick jag och spydde upp det jag ätit till middag och nu skäms jag - mest för att jag skrev det här. I don't wanna go down that way! Jag vill inte få ett besök av Anorexia/Bulimia Nervosa, vill inte dö som Annie, eller vara på väg dit som Anna, you gotta fight it, we're here for you!
Aja, ska väl göra något nyttigt nu, typ göra uppgiften vi fick på SOn, eller så ska jag komma på nya danser, om fem veckor(!) ska jag och Jessica ha lektion för åttorna, jag funderar på cheer, vet inte vad hon funderar på, ska fråga om vi får ha vecka 22 ist då det är varmare ute. Vi får se, måste ju även komma på danser och så.
Har inte mycket mer att skriva, kollar ana-vids på youtube. Vi får se.

"Tid för honom att visa att han vet vad kärlek är."

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0