we all want the same things

Känner att jag bara måste skriva av mig lite, är helt nerdeppad nu och shit.
Två dagar sen jag skrev ett riktigt inlägg, känns som ett år sen. Igår, gjorde jag inte mycket, inget jag kan skriva om här i bloggen iaf.
Idag har jag bara varit i skolan, försov mig första lektionen, Mats blev inte glad eftersom det händer ofta på sistone. Sen var det bild, hatar bild, eller ja, läraren. Fast fick tillbaka bildtolkningsprovet vi gjorde förut, VG- stod det, mitt andra VG i bild under hela åttan och nian. Jag får inte betyg över G på prov.

  • Matte - galet svårt.
  • NO - ännu svårare än matte.
  • SO - hatar att argumentera och diskutera med ett freaking papper.
  • Svenska - bra lärare, lat Rebecca, fast jag försöker iallafall. 
  • Bild - Otroligt dålig lärare, jag suger på bild.
  • Engelska - våran lärare suger - vi lär oss inget - vi har inga prov - det finns inget sätt han kan se vad vi kan.
  • Idrott - Ett prov om året, man får visa allt på lektionerna.
  • Slöjd - otroligt dålig på både sy och trä.
  • Hemkunskap - låt inte mig laga mat - hatar läraren.

Idag är det måndag, alltså Fisk i skolan, (kanske inte var det just idag, men det är oftast det på måndagar.) Så jag och Emelie gick ner till Oasen för att käka pizza, det första vi ser när vi kommer in är Eppu som ger Matte en lapdance, sexigt hörru. Efter en kvart ungefär kom sjuka Johan dit för att göra oss sällskap och för att det bara tar honom 1 minut att gå. Så vi äter upp våra pizzor, eller ja, båda åt bara halva, vi skulle delat på en som vi tänkte göra från början, men men. Sen var det SO, vi kom sent - det tar lång tid att få sina pizzor på oasen. Vi hade bara SO i typ 20 minuter för sen skulle det vara någon föreläsning or something. Riktigt boring. Spanska var det sen, vikarie som typ visste allt om allt. Han genomskådade mig - jag använde Translate.google.com sidan suger så han märkte direkt.
Aja, nu är maten klar i smell TACOS! Skriver nog senare, fick iallafall ur mig lite nu...


Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0