can we be happy together?

Det råkar inte vara någon som vet hur många avsnitt det är på säsong två av Gossip Girl? Hittar bara till avsnitt 17, men det kan inte vara slutet, för det var liksom inget riktigt slut som det brukar vara sista avsnittet av säsongen.
Har även Buffy och Greys Anatomy att kolla på, GA kommer det nog bli idag. Ska nog gå och duscha snart, måste gå och lägga mig snart så jag kommer upp imorgon, jag har sovmorgon till tjugo över nio men ändå. Jag måste fortfarande gå upp runt tjugo-tio i åtta för att hinna.

Har fortfarande massa inuti mig som vill komma ut genom mina fingrar men jag vet inte, ska försöka vända min blogg lite, inte bara skriva massa deppthoughts, utan även happythoughts, det blir inte många men ändå. Det är inte många glada tankar i mitt huvud. BTW, drömde om min pappa inatt, helt wierd, vaknade upp helt störd. Jag drömde att han körde mig till skolan och var med på mina lektioner och sånt, helt sjukt, sen i slutet kom lullan och då vaknade jag upp av mobilen som ringde. Världens bästa start på dagen. Simple Plan. Det är även lite mycket Simple Plan här i min blogg, jag borde bli emo så slipper ni bli förvirrade. BTW, en tjej på bussen hem, typ lite punkig, stirrade snett på mig, (jag är blond, hade tights och klackar på mig.) hon tyckte säkert att jag var värsta fjortisen men sen hörde hon min ringsignal när det ringde och bara spärrade upp ögonen och stirrade ännu mer på mig, hata fördomsfulla människor.
Nu blev det ännu ett långt inlägg om ingenting. helt waste of letters men ändå. Ni vill läsa, jag vill skriva, perfect match. 


Peace And Love
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0