skola och plugg

Aight, vi får se vad det här blir.
Vaknade runt tio i åtta imorse, gick upp och klädde på mig, gick ner för att käka frukost men såg att det fanns kvar kladdkaka från igår så det blev min frukost. Var lagom seg imorse med att fixa mig så fick springa till bussen, missade den nästan men hann med den precis. I skolan hade vi NO första lektionen och så skulle vi redovisa vad vi hade hittat om våra uppfinningar, det var däremot inte så många som var klara, eller typ halva klassen eller lite mindre eller mer.
Sen var det någon tjej som pratade om jämnställdhet, eller hon hade dikter och visor, det var bra. Hon var cool. Sen hände det inget mer roligt i skolan.
Åkte hem och nu sitter jag här och försöker plugga men det är så ju j-vla tråkigt så det går inte!

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0