mmhmm

Nothing you say today is gonna bring me down.
En vecka sen sist jag skrev här, har inte haft något att skriva, har fortfarande inte det, tänkte bara uppdatera er lite om vad jag gjort sen sist. Har varit lika sjuk som innan, varit i skolan, varit i romme (i torssdags) det ägde, fast bussresan hemvar inte lika kul. När jag äntligen lyckades somna så börjar åttorna som satt bakom migoch Jessica att börja spela musik, Lady GaGa - pokerfac, ungjävlar säger jag bara. Kunde inte somna om efter det, var trött och grinig och sur resten av resan hem, jobbigt för dom runt mig tror jag. Sen kom mats (min lärare) bak och så frågade jag honom om vi hade sovmorgon idag (fredag) med tanke på att vi kom hem från romme så sent. Han sa att vi kunde ta det om vi ville men arbeta hemma istället, men att jag borde vara i skolan eftersom han visste att jag bara skulle sova om jag var hemma.
In front of alla åttorna också, gissa om dom verkligen vet vem jag är nu, haha.
Fast imorse när jag vaknade hade jag sån jävla mensvärk så det resulterade i att jag spydde tre gånger, alltså gick jag inte till skolan. Under dagen har jag spytt flera gånger, har fortfarande jävla mensvärken, ska fan gå till läkaren/gynekologen och kräva piller mot mensvärk, står inte ut! Welcome to my life

Just nu lyssnar jag på simple plan på youtube,  i'm trying to forget that i'm addicted to you, but i want it, and i need it, i'm addicted to you.

Borde verkligen sova nu men orkar fan inte. Ska upp tidigt imorgon och vara barnvakt, eller aa, kommer väl väckas runt tio-elva men det är tidigt för en lördag.
Okej, ska sluta skriva nu.


Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0