make me crincle my nose

Tjosan.
Har slutat nu men ska inte gå ritkigt än, vårat tåg går inte förrän sex över igen, eller mitt går varje kvart men inte Jessicas och det är roligare att åka tillsammans än själv så jag väntar med henne och så sitter lovve i grupprummet och gör prov.
Senare idag vet jag inte vad jag ska göra, kanske träffa J men jag vet inte. Förlåt om du läser det här men jag orkar inte idag. Vill bara dricka och glömma att jag är f-e-t.
Vi hade två timmar hål med lunch så efter det gick jag, jessica och emelie hem till emelie och gjorde sockerkaka som vi åt med vaniljglass och chokladsås och jag kan inte ens kolla på mig själv efter det, trots att jag spydde efteråt. Men ändå.
Måste börja träna och äta mindre. Sommaren är här snart, trots att det snöar utomhus.
Jag är så jävla deppig och sur på mig själv nu så jag orkar inte skriva något mer.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0