I'm yours

Tjo.
Sitter i skolan just nu, i sexornas klassrum med Emelie, vi har engelska, därför bloggar jag istället fast hon är duktig och arbetar.
Idag har det inte hänt så mycket, det är soligt och någorlunda varmt ute så alla är flippade idag, helt galna! Eller ja, jag, jessi, mojja, lovve, alla andra är också, men inte lika mycket. Det är väldigt najs för i de klassrum som är mot solen är det jättevarmt och de som inte har sol på sig är jättekalla, likaså med grupprummen, dom är typ 10 gånger varmare/kallare än rummen, det är hemskt.
Senare idag vet jag inte vad jag ska göra, måste typ plugga så idag kanske det blir en till osocial dag, vi får se. Orkar inte heller göra något, pengar har jag inte heller, fast Leyla bjöd med mig på bio med henne och michelle men som sagt har jag inga pengar. Vi får se om mamma är på bra humör efter utvecklingssamtalet jag har idag klockan kvart i fem.
Har inte mer att skriva, uppdaterar er mer senare.


Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0