i<3simple plan, they're my drug.

Yay! Det var tacos.
Kollar på David & Pierre videos på youtube, det går rykten om att dom är gay så självklart gör människor massa videos för att försöka bevisa detta, självklart tycker jag att alla vidoes är skitkul att se på, både för att både Pierre och David ser så j-vla bra ut, men även för att dom inte är gay, men vissa bilder kan säga annat, men common sense. Fast ibland undrar jag verkligen. Nu får ni kanske uppfattningen att jag är homofob, verkligen inte. Jag ska lätt ha en gay killkompis sen, naaaaajs.
Okej, helt wierd inlägg. Ska fortsätta kolla på gulliga videos och shit nu...

Interviewer: What's the worst roumour you've ever heard about your self?
David: Somewhere, some people said that me and Pierre were gay.
Pierre: Well, it's not far from the truth. Just because i like to put my penis in his mouth every ones in a while doesn't mean we are gay.

HAHAHAHAH. I LOVE THEM!
För er som hört intervjun, dom kanske inte säger exakt just så men sammanfattat säger dom så.
Jag kan inte få nog av alla gulliga bilder och videos. DROOG.
Lägger in en video i nästa inlägg.


Funderar seriöst på att skaffa en blogg på engelska, just för att det är så mycket lättare att skriva, dock svårare för er att förstå, men kommer isåfall behålla den svenska. Vi får se hur det blir med det där... Leker fortfarande med tanken, som allltid, haha.

När jag började skriva det här inlägget var jag fett med deppad men nu är jag asglad igen, SP knows how to do it!
Vill skriva så mycket mer men har en känsla av att ingen komma orka läsa det då. Själv hatar jag bloggare som skriver runt 10 rader i ett inlägg och påstår att dom skriver blogg bra. Det går inte att få till ett bra blogginlägg på tio rader. Kanske för modebloggar, men det är mer för bildernas skull man läser såna bloggar.

I wanna be the only hand you need to hold on to.
I wanna feel the way i feel when i'm with you.

I wonder what it's like to be like you
To never really care how bad it hurts
So go ahead and lie and keep moving on
It's all about your self and your never wrong
I'll watch you crash and burn



Och fan vad mycket jag svär. Får alltid sitta och ändra om svordomar när jag är klar, annars skulle det vara svordomar överallt. Det är inte bra. Inte coolt liksom. Måste verkligen sluta svära och använda slang. Hatar själv att läsa sådant, även skriver jag det själv. Am I going crazy?

Okej, alldeles för långt inlägg nog, inte coolt alls.


Peace And Love
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0