har ingen ide, får se vad som kommer upp nu.

Idag var jag med Jessica, vi var hos mig och bakade kladdkaka medan min syster gjorde citronmuffins, båda sakerna blev asgoda! Så har vi även spelat Crash Team Racing på PS 1, gammalt men fan så kul. Sen när jag och min syster skulle gå med Jessica hem så kom vi på att Tonårsliv började ju då så vi fick offra det för att följa henne hem men det kommer säkert repris på det i veckan.
Har även gjort klar SOläxan i tid, mailade den till Claes tidigare idag, är nästan nöjd, Claes blir nog inte nöjd eftersom jag alltid underpresterar enligt honom, men det är svårt och jobbigt och inte mitt fel.
Däremot så har jag en inlämning i NO tills imorgon och kan inte säga att jag inte har hunnit med för vi har haft runt två veckor på oss och jag har inte ens börjat. Blir väl en uppläxning imorgon inför klassen, men jag är så van att det inte ens är pinsamt längre, hur illa är det inte? Men ärligt, vem orkar göra alla läxor och samtidigt ha ett liv? Vem? Jag väljer att ha ett liv istället, även fast jag nog förstör det lite när jag inte gör läxor och så.
Idag visade min syster mig även hur man konverterar filmer och sånt, det gick inte bra när jag försökte men nu har jag lärt mig, har redan lagt in två filmer på mobilen och fler kommer, lite dålig bild bara men annars är det bra. Gissa vad jag kommer göra på lektionerna och på vägen till och från skolan? Kommer behöva ha laddaren med mig hela tiden för att ladda mobilen.
Men nu måste jag ladda mina egna batterier, ska gå upp kvart i åtta imorgon, har sovmorgon till tjugo över nio, skönt säger jag bara! Min enda sovmorgon på hela veckan, förutom helgen dådå så jag försöker verkligen ta nytta av den även fast det inte går så jättebra.
Men nu ska jag sluta tråka ut er, skriver mer imorgon i skolan eller hemma, om nu inläggen kommer upp, dom vill inte komma upp på min blogg, varken den här eller den engelska, jag tycker inte om det.
Jag börjar även ångra att jag gjorde en till blogg, är jättejobbigt att skriva varje inlägg två gånger, en gång på svenska och en gång på engelska, men jag gör mitt bästa för att göra alla glada, hoppas ni blir glada också.
Nej, nu måste jag sluta babbla.

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0