Do you think about me now and then?

Inget vettigt kommer nog komma från det här inlägget, känner bara att jag måste skriva lite, det brusar i fingrarna så måste göra något åt det. Ja, jag är störd.
Idag var jag i skolan som vanligt, hände inget speciellt som vanligt. Sen hämtade jag upp min lillebror på dagis sen åkte jag hem och pluggade, har pluggat ever since. Lögn, jag har suttit vid datan, har en idag-är-jag-helt-osocial-och-bryr-mig-inte dag och jag bryr mig inte. Social kan jag vara alla andra dagarna på veckan, ibland får man faktiskt bara vara hemma.
Så nu sitter jag och äter kakor och kollar på youtube, SP såklart.
Har inget att skriva.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0