but i got it were i want it to be

Förlåt för det kortfattade inlägget igår men jag orkade inte, ni får en bättre update senare idag.
Sitter just nu hemma hos Jessica, vi har haft håltimme sen klockan tio i elva men vi börjar om 20 minuter, vi får skjuts tillbaka till skolan sen av hennes mamma. Najs.
Än så länge har det varit chill i skolan, bara haft matte och bild och typ inte gjort något på någon av lektionerna.
Har inte så mycket mer att skriva, senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, felicia sa något imorse om att vi skulle göra något men jag vet inte om det blir något, vi får se, annars ska jag vara med J tror jag, har inte träffat honom på ett tag nu. Vi får se säger jag bara.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0