all them sweet words is a haunt

Tjo, sitter i skolan just nu, har precis haft Spanska och ska ha NO nu, vi ska bygga broar - alltså räkna ut massa och sen få det att sitta ihop, asjobbigt. Lektionen är typ två timmar också och det gör verkligen inte saken bättre. Sen är det svenska, ska fortsätta med muntliga nationella då eftersom vi inte riktigt hann klart igår, sen kommer jag ha väldigt många lediga lektioner, i typ två veckor enligt Bengt. Senare idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antagligen träffa Jesper eller Ellie, vi får se hur det blir.
Och gud vad fint väder det är ute nu! Solen skiner och det är en klarblå himmel, känns verkligen som sommar, förutom att det är svinkallt och inga löv på träden, jag vill ha sommar och sol, korta shorts och fina klänningar! Men mest av allt vill jag vara brun igen, har varit blekfis alldeles för länge nu.
Men måste gå, ska ner till NOsalen också, kanske skriver lite senare ikväll när jag är hemma eller hemma hos vem jag nu ska träffa sen.
Have fun.

Rebecca


Kommentarer
Postat av: Leyla

stackare, vi byggde broar i åttan, riktigt tråkigt!

2009-03-18 @ 11:35:13
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0