jag har extremligt tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år? 20 ska fylla 21
2. Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 165
4. Vilken var den senaste film du sett? Funny Games
5. Vem ringde du senast? Jess
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Inte jag heller. Till Jess
7. Vad är dagens planer? "Fira" midsommar med familjen, vara med jess
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? fem minuter sen?
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Kvart i tolv
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet faktiskt inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i England
17. Vad skrämde dig som barn? Att inte veta vad som gömde sig i mitt rum
18. Vem fick dig att skratta senast? Marcus
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Kan man vara för ung för det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor bara
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 08 föralltid
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Det beror på vilka jag är med, och ifall jag är trött för då pratar jag mycket
27. Vilken är din favoritglass? Magnus double.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa allt jag inte har just nu men behöver
29. Tycker du om kinamat? Nej
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast på vänster sida
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Bästa som finns
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Vet en
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska flytande och lite spanska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool fast med havets vågor?
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Jordgubbe
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mojja eller Patric
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärr i pannan, två på knät
47. Vad har du för ringsignal? The Offspring - You're gonna go far kid
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Tror inte det
49. Flirtar du mycket? Jarå
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum
51. Kan du byta olja på bilen? Kan kolla oljan men inte byta
52. Har du fått fortkörningsböter? Kan inte köra bil
53. Vilken var den senaste bok du läste? Twilight - Eclipse
54. Läser du dagstidningen? Om jag har riktigt tråkigt
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ja
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Idéer
59. När var du i kyrkan senast? Nån gång i våras tror jag
60. Vilka personer utmanar du? Alla

Nu måste jag gå ner och duka. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0