Something has kept me here to long...

Hemma nu, var som sagt och solade med Jess idag, jag badade även! Tänka sig va? Det var svinkallt och jag frös som fasen men jag badade, jag är stolt över mig själv. Men seriöst, man kan inte inte ha badat när Juni är slut. Det är liksom inte coolt.
Aja, sen drog vi hem till mig för att hitta ytterdörren låst och inga nycklar med mig. Så jag fick klättra upp på taket, ner för trädet till typ det "lilla" taket som är utanför mitt fönster och sedan in. Det gick jättebra, några trodde jag bröt mig in men ändå. Packade ner lite kläder och drog till Jess. Så drog vi direkt för att köpa mat. Vi hade tänkt duscha och det först, var liksom indränkta i cocosolja men nejdå. Så vi gick i skogås centrum helt äckliga. Mysigt va? Duscha gjorde jag iaf, kom ut precis när maten var klar. Perfa tajming eller vadå liksom?

Så jag käkade och kollade på tv med jess mamma medan jess duschade. Sen kollade jag lite mer på tv med Gellan och sen gick jag in till Jess och kollade på Svamp-Bob fyrkant filmen... Suck. Sen kollade vi på Green Street Hooligans för typ femtioelfte gången och sedan fick jag skjuts hem av hennes mamma. Kom hem för typ 15 min sen.
Snart ska jag sova, imorgon ska vi upp tidigt. Jobbigt.

I forgive
But i never forget
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0