rain go away!

Mamma ringde och väckte mig runt halv ett...!
Mamma: Godmorgon... Vaknade du nyss eller?
Jag: MMMM! (arg!)
Mamma: Väckte jag dig? Vad bra, kan du hämta Marcus på dagis runt tre?
Jag: Nej? Jag sover!
Mamma: Det är om två timmar...?
Jag: Jag vet, jag sover. Godnatt!

Låg kvar i sängen och lyssnade på musik till typ tio över två. Simple Plan= omöjligt att trycka på stopp. Gick upp, satte mig vid datan och kollade vad jag skulle göra idag. Film hos Patric tydligen. Gick in och duschade och åkte sen. Vi kollade på Funny Games. Den sög totalt. Fast nu fattade jag liksom poängen. Helt störd var den i vilket fall som helst.
Så vi såg på filmen och åkte hem, onödigt? Någorlunda, fast ändå inte <3
Senare ikväll ska jag bara vara med Jess och typ se på film eller något, vi hittar alltid något att göra.
Ah, jag har inte mycker mer att säga.

Admit it, you wish you were me.
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0