never think

Har köpt min ring nu! Silver med en grön "diamant". Samt ett par örhängen som låg i en liten låda på Ur&Penn så jag tog den och gick till kassan. Perfa. Har även bestämt en bikini, men köpte den inte för hade inte pengar till den. HMM! Fast egentligen vill jag ha en annan liknande men den finns bara i storlek 42 & 44 och så fet är jag inte...
Var hemma hos Jess lite, drog sen till sjöängen, var där i typ 30 min sen drog vi till Rockville där det var avslutning på det lilla lägret de hade. Sen drog vi hem till Jess och lyssnade på massa musik och nyss åt vi en hamburgare och nu tog hon precis fram glass.
Imorgon är det fredag och då ska jag träffa adde <3
Sen är det lördag och då ska jag vara med jess, kanske köpa min bikini sen är det söndag och sista dagen för på kvällen åker hon, en hel månad!
Men i augusti är både och Patric hemma så då jävlar ska vi göra allt vi inte kunnat göra än.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0