like the angel you are

Bästavän, jag finns här för dig oavsett tid på dygnet, du vet att du kan prata med mig, i'll never leave you. You mean so much to me. Jag älskar dig <3

Helt underbar dag, om man bortser från regnet dådå. Var i stan med Leyla och fikade och letade efter en affär som vi inte lyckades hitta... Men ändå.
Sen åkte jag till trånkan och mötte mojja på tåget, hon gick på när jag gick av och åkte hem och emelie som var på perrongen. Vi gick upp och mötte Adde, jess och putte och drog in till stan igen för att gå till bk och äta mat! Var hungrig som bara den och sen gick vi runt på stan ett tag, typ en timma och då drog vi tillbaka till trånkan och patric och spelade Guitar Hero som alltid och sen drog emelie och så kollade vi på tv. Mysigt <3 Sen drog Jess runt elva och så var det bara jag adde och putte kvar, sen runt kvart över tolv drog adde och runt halv ett drog jag till tåget.
Har inga bilder för mobilen dog runt åtta, sucks.

Nu ska jag sova iaf, vi hörs imorgon :)


tomorrow brings one more day with you
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Leyla

Tack becca<3

du fattar inte hur otroligt mycket du betyder för mig, jag finns verkligen alltid här för dig. du är verkligen mina andetag<3

2009-06-15 @ 10:22:21
URL: http://luxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0