i've got it good :)

Dagens kläder: Bikini / underkläder och klänning
Dagens smycken: Min fina ring
Dagens humör: Glad
Dagens mående: Trött
Dagens smink: Inget
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens frukost: Ingen
Dagens lunch: Jordgubbar
Dagens middag: Halv pizza
Dagens bästa: Umgänget och att jag kom in på mitt förstahandsval!
Dagens sämsta: Att idiotbussarna svek mig för första gången!
Dagens saknad: Adde, Jess och Mojja.


Hos pappa nu eftersom det inte går några bussar. GRRR! Kan iofs gå från brandbergen hem till mig men det är jobbigt. Tar typ 20 min om inte mer -.-
Så nu sitter jag här med för stora hörlurar och massa godis :)
Och nu sitter pappa och pillar på min mobil...
Aja, ska typ vara lite snäll och umgås och så.

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0