is it supposed to feel this way?

Var och solade med Jess idag också, gick upp runt halv elva. Way för tidigt alltså. Drog hemifrån runt kvart i tolv nånting. Solade i typ en timma, gick ner till vattnet, gick till typ knäna sen fick jag nog, för kallt för mig. Gick upp igen, spelade kort i typ 30 minuter sen ringde Lollo och frågade om jag inte ville komma till pappa och gå och bada med henne i/på brandbergsbadet, okej, visst.
Drog dit, kallt i poolen. Solade i typ tio minuter. Drog hem till pappa. Kokade korv, gjorde pommes och träffade pappa för första gången sen 29 Juli. Nästan ett år. Iaf...Sen ringde Lidia till Lollo och frågade om hon ville gå och bada med henne (Lidia är 7) så jag och Jess gick och mötte upp henne och gick tillbaka till pappa och plockade upp lollo. Gick och badade igen och satt i solskenet med handduken runt mig.

Åkte hem med Jess, duschade, led över min brända kropp. Inspektion. Brända lår, magen är på gränsen till bränd. Bröstet, axlar och ansikte. BRÄNT. Ryggen? Det är ungefär som ett rött lakan med tre vita streck för Bhn. Hmmm!
Så imorgon ska vi till Haninge centrum istället och köpa upp mitt presentkort på guldfynd och hålla oss inne. Jess är lika bränd så det passar oss båda två perfekt.

Hemma hos mig hittade vi återigen dörren låst men nu var jag duktig och hade nyckeln med mig. Bra va?
På köksbordet stod det kärleksmums och i kylskåpet hittade jag jordgubbar och stekt kyckling med pommes. Perfekt!
Så vi åt och åt och nu är jag en fet röd boll. Mysigt va?

i miss you <3
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0