i'd do anything for you

Iallafall så kollade vi på Number 23 som var asbra. Sen typ lyssnade vi på ännu mer musik och så visade jag henne hur man laddar ner låtar från youtube. Sen såg vi på Bedtime Stories som också ägde, mycket bättre än jag trodde. Efter det lyssnade vi typ på ännu mer musik.
Mat gjorde vi (jess) också, hamburgare med pommes. GOTT! Så åt vi massa kakor också, tjock jag är...
Imorgon ska vi till haninge c - tänka sig, jag säger det igen, vi åkte inte idag - och köpa mig en ring och typ linsvätska och kanske en ny bikini, för det behövs verkligen. Har bara ingen aning om vilken jag vill ha. Hatar det.
Sen är det fredag och då ska jag träffa Adde :)
Har inte fått träffa honom sen i söndags, jess har förbjudit mig eftersom hon åker på söndag så vill hon vara med mig så mycket hon kan så jag får inte göra något annat typ - förutom på fredag. "Du kan vara med honom hela juli vafan!"
Aja, nu ska jag typ geeka FB och bdb, skriver mer imorgon, ska upp typ elva... -.-


If you miss me, have no fear
i'll be here, i'll be waiting
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0