dagen i korthet

Det började med att vi fick stå och vänta på dom i trånkan c och sedan missa tåget. Suck. När patric var klar hos tandläkaren drog vi till hans mammas jobb för han skulle få en present eller nåt sånt. Sen drog vi till polisen för att hämta ut hans pass.
Efter det så gick vi runt på stan och så. Härligt.
Så åkte vi tillbaka till trånkan och gick till gungan, gungade lite, hängde lite sen var jag och jess tvungna att dra hem för att käka. YAY. Min första riktiga måltid på typ fem dagar, ändå åt jag bara en halv portion. Kan inte äta längre, är aldrig hungrig. Fast det är ju bra, skinny.

She hit the floor
next thing you know
shorty's gone low low low low


Sitter och dansar just nu, orkar inte ställa mig upp och dansa... Så freaking lat jag är! Aja, väntar på att jess ska komma hit så vi kan dra till hennes mamma och hämta några saker och sen träffa grabsen igen.
Skriver väl mer senare :)

Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0