ain't no stressing

Bara för att min tröja luktar awesome och inte din. :)

Kom hem för inte så länge sen efter att ha sett på film hos patric med han, adde och jess. Vi tänkte hyra Funny Games men ingen av oss hade leg med oss så vi fick tydligen inte hyra... Så vi laddade ner den och tänkte se på den via hans x-box men det gick inte så istället såg vi på Snuten i Hollywood. Kommer inte ihåg mycket av den, somnade nämligen mot adde, anledningen till att min tröja luktar gott.
Imorgon ska vi till skansen, ska åka hemifrån sjukt tidigt, senast halv tolv för att möta grabsen hos patric kvart i, suck. Jag som hade planer på att sova ut länge imorgon... -.-
AAH, jag kan ju liksom gå och lägga mig nu så är jag inte lika trött imorgon. Smart va?
Godnatt

Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0