har man tråkigt gör man listor

Kl nu: 16:47
Namn: Rebecca
Piercingar: 1 i varje öra
Tatueringar: inga
Längd: ca 165 cm.
Skostorlek: 39-40
Önskar du att du bodde någon annanstans: hela tiden
Tänker du på självmord: nej, inte längre
Tycker andra att du är attraktiv: ett par st vad jag vet
Dricker du: coca cola
Använder du droger: aldrig i livet
Röker du: nej
Snusar du: nej
Vilket shampoo använder du: Schwarzkopf Gliss
Vilken parfym använder du: Jennifer Lopez - Glow tror jag den heter
Vad är du rädd för: det mesta
Gillar du att tvätta: i do what i gotta do
Gillar du Berg-och-Dalbana: ohyes

SENASTE..
Film du hyrde:
eeeh, jag hyr inte filmer
Film du köpt: jag köper dom inte heller
Låten du lyssnade på: Rise Against - State of the union
Låten du hade på hjärna: Rise Against - Savior
Låten du laddade ner: Third Eye Blind - Jumper. Den försvann från min dator...
Personen du ringde:
Lollo
Tv program du tittade på: How i met your mother
Personen du tänkte på: Jess, i miss you <3

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden: emot
Utnyttja någon: emot
Självmord: ingen åsikt
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: för!
Köra onykter: Don't drink and drive!
Förhållanden: för

FAVORIT..
Mat:
Vattenmelon
Låt: RMK & Sober - Det regnar i stockholm
Sak att göra: chilla i sängen med musik
Sport: Cheer for life!
Dryck: Coca Cola eller Apelsinjuice med fruktkött...
Käder: Baggy
Film: Har ett par stycken... HP&Twilight iaf
Bil: Lamborghini

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke
: alldeles för många gånger...
Gråtit över en flicka: ja, fast kompisar
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja
Blivit arresterad: nej

ANTAL..
Gånger du varit kär: ska jag räkna alla? 11 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 10 gånger minst
Killar du kysst: Oj, eeehm, bra fråga...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen aning
Ärr du har på kroppen: 5 st jag ser på just nu

Vad/vilket
Ska bli skoj:
den fjärde augusti, jess, mojja, keshan och moster kommer till Sverige!
Ska inte bli skoj: den 18 augusti, skolan börjar...
Sparar du till: Allt!
Väntar du på: Dagen jag är rik
Pålägg som gäller: Jordgubbssylt
Dagens dryck: Coca Cola och apelsinsaft

SENASTE..
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: Gymnasieintagningen.
Personen du fick sms av: Lollo
Gången hela din familj åt middag tillsammans: ett tag sen
Saken du köpte: typ tuggummin
Du hade kul: Oj, eeeh. Igår nångång?
Hur tidigt stiger du upp: mamma kallar det sent... Mellan 12&15
Gillar du att slåss: Beror på med vem
Vad ska du göra ikväll: vara med adde

Är du seriös: Jaaadå
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, kiwi och färsk ananas
Var har du ont: Just nu ingenstans
Kan du stå på händer: Japp
Favorit serie: How i met your mother, Scrubs, MADE
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lars Winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Beror på vad mer jag äter
Är du glad nu: Nej
Var du glad igår: Nej
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Flo Rida - Low
Stockholm är: Överbefolkat av fjortisar och brats
Göteborg är: Ett helvete jag aldrig tänker besöka
Kan du sjunga: Ja men bra låter det inte
Mer värt än guld: Äkta vänner
Spaghetti eller makaroner: Beror på vad man äter till
Ett land jag helst vill besöka: USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0